מאמרים

חזרה הדרגתית לפעילות גופנית סדירה

חזרה הדרגתית לפעילות גופנית סדירה

רבים חושבים על חזרה לפעילות גופנית סדירה כעל תהליך אינטנסיבי שבו הם יידרשו לבלות שעות על גבי שעות בחדר כושר או לרוץ מספר קילומטרים ביום. חשיבה שכזאת גורמת לרבים להתייאש ולהימנע מתחילתו של תהליך שדורש, במרבית המקרים, הרבה פחות מאמץ וזמן מכפי שנדמה. בניגוד למה שמקובל לחשוב, חזרה לפעילות גופנית סדירה יכולה להיעשות בקלות כחלק מסדר היום הקבוע. שילוב של הליכה, רכיבה על אופניים או שחייה עם תזונה נכונה יותר יביא לתוצאות טובות. חשוב להדגיש כי החשיבות הרבה של פעילות גופנית היא בשיפור סיבולת לב ראה ובריאות הגוף הכללית. חשוב להבדיל ולהפריד בין חיטוב הגוף לפעילות גופנית סדירה. אין כל צורך להיראות כדוגמן שרירי או כדוגמנית חטובה אם ברצונכם לשפר את בריאות הגוף. במאמר זה נתמקד בפעילויות פשוטות וקלות לביצוע, כגון הליכה ורכיבה על אופניים ונדגים כיצד פעילות גופנית סדירה יכולה להשתלב בקלות עם סדר היום הרגיל שלכם.

שילוב הפעילות הגופנית עם השגרה היומית

בין אם אתם

המשך מאמר