מאמרים

חזרה הדרגתית לפעילות גופנית סדירה - חלק שני

מעונינים להתחיל תהליך של הסרת שיער בלייזר שבסיומו תרצו להתהדר בגוף מחוטב על חוף הים ובין אם אתם פשוט מעונינים להרגיש טוב יותר, סודה של כל פעילות גופנית הוא ההתמדה. משום כך, חשוב שלא לקחת על עצמכם משימות קשות מדי שיגרמו לכם להתייאש ולהרים ידיים כבר אחרי כמה ימים. בניגוד למה שמקובל לחשוב, הליכה היא פעילות גופנית בריאה ומומלצת יותר מריצה. הליכה של כעשרים דקות בכל בוקר ובכל ערב אינה גוזלת זמן רב והיא אפקטיבית מאוד בשיפור סיבולת לב ראה.

רכיבה על אופניים

הרכב שלכם הוא לעיתים אחד האויבים הגדולים של הפעילות הגופנית. אחת הסיבות העיקריות להשמנת יתר היא קיומה של שגרה שבה עוברים מן הבית לרכב, מן הרכב למשרד וחוזר חלילה. כיום ישנם כמעט בכל מקום שבילי אופניים ובמקרים רבים כדאי לשקול לרכב על אופניים למשרד במקום להשתמש ברכב. אם מקום העבודה שלכם מרוחק מדי, נסו לשלב רכיבה על אופניים כחלק מהשגרה היומית שלכם בשעות הבוקר או בשעות הערב. מדובר בפעילות בריאה מאוד ומהנה שניתן לבצע בקלות גם במסגרת משפחתית.

חזרה לחלק ראשון